Estupidologia s. f. - Ciência que estuda a auto-repressão voluntaria da razão e dos sentimentos; interesse pragmatico-investigativo pelos non-sense da vida em colectividade; teoria matemática que defende existir uma relação de proporção directa entre a sensação de felicidade e a acção de mecanismos primários do homem; designação do maior, mais antigo e poderoso lobbie do mundo; empresa familiar de farturas; nome de um blog

quarta-feira

Desgarrada

BackstreetBoys versus Axel - o picanço musical
BackstreetBoys versus Axel - the sung duel


Translation
Tradução

Title - Back to your heart
Título - Voltar para ti





BackstreetBoys (Rapazes da rua de trás)

v e r s u s


Axel (Panascate)


Lyrics
Letra


It's not that I can't live without you
Não é que eu não consiga viver sem ti

It's just that I don't even want to try
Mas eu nem sequer quero tentar

Every night I dream about you
Todas as noites que sonho contigo

Ever since the day we said goodbye
desde o dia em que dissemos adeus

If I wasn't such a fool
Se eu não fosse tão otário

Right now I'd be holding you
Neste momento estarias em meus braços

There's nothin' that I wouldn't do
Não há nada que eu queira mais

Baby if I only knew
Gája, se eu soubesse

(Chorus:)
(Todos juntos agora!:)

The words to say
Que palavras escolher
The road to take
Que estrada tomar
To find a way back to your heart
Para de novo encontrar o caminho para o teu coração
What can I do
Que posso eu fazer
To get to you
Para te ter
And find a way back to your heart
E de novo encontrar o caminho para o teu coração

I don't know how it got so crazy
Não sei como fiquei tão louco assim

But I'll do anything to set things right
Mas farei tudo para darmos certo

Cuz your love is so amazing
Porque tipo o teu amor é tão liiiiindo

Baby you're the best thing in my life
Gája, és a melhor coisa da minha vida

Let me prove my love is real
Deixa-me provar que te amo mesmo

And made you feel the way I feel
E fazer-te sentir como eu me sinto

I promise I would give the world
Promento o mundo dar-teee

If only you would tell me girl
Se isso me dissesses, gája

Chorus
Todos juntos agora

Give me one more chance, to give my love to you
Dá-me uma chance mais, para te dar o meu amor
Cuz no one on this earth loves you like I do
Porque ninguém no mundo te ama tanto como eu
Tell me...
Diz-me...

Chorus
(Todos juntos agora)

I turn back time
Volto atrás no tempo
To make you mine
Para te fazer minha
And find a way back to your heart
E encontrar o caminho de volta para o teu coração
I beg and plead
Pedi, implorei
Fall to my knees
Pus-me de joelhos
To find a way back to your heart
Para encontrar o caminho de volta para o teu coração

Lindo!

5 comentários:

Anónimo disse...

It's very trouble-free to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this article at this web page.

My site :: forex steam review

Anónimo disse...

Hello! I know this is kind of off topic but I
was wondering if you knew where I could get a captcha plugin for my comment form?
I'm using the same blog platform as yours and I'm having
problems finding one? Thanks a lot!

my weblog: Hair straighteners (snafu.co)

Anónimo disse...

I couldn't resist commenting. Very well written!

Check out my website: laser hair removal ()

Anónimo disse...

Very nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say
that I've truly enjoyed surfing around your blog posts. In any case I'll be subscribing to
your rss feed and I hope you write again very soon!

Also visit my homepage; binarymeta charting

Anónimo disse...

I don't even know how I ended up here, but I thought this post was great. I don't know who
you are but definitely you are going to a famous blogger if you
aren't already ;) Cheers!

Here is my weblog - Hair Loss

Com tecnologia do Blogger.

Seguidores

Arquivo do blogue